God morgon!

Hej på er. Hoppas att allt är bra med er? Här är det iallafall bra, skönt med helg och lite ledighet. Jag sitter och väntar på att Nyhetsmorgon ska börja, sen ska jag väll äta frukost vart efter med. Idag på förmiddagen ska vi träffa Stefans föräldrar nere på stan, vi har några ärenden att göra, bland annat köpa godis ;-) sen ska vi gå hem hit och fika lite. Det ska bli skoj att se vad de tycker om mina glutenfria bakverk :) Har ju både bullar och sockerkaka som är glutenfri. Riktigt goda båda två tycker jag!

Får se vad vi hittar på efter att de har varit här, det blir nog en promenad iallafall, måste passa på när solen lyser!

Vi hörs lite senare, kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback