God morgon!

Hej på er! Hoppas att ni har sovit gott?! Jag har sovit ganska bra, men var vaken mellan 3-4.. Sen vaknade jag halv åtta igen och har varit uppe sen dess.

Det var en trevlig kväll på Black Lion igår. Jag åt deras hamburgare, sen blev det två öl och två shots. Första shoten smakade som Fischermans friend, den var good! Den andra shoten var Minttu black mint, smakade som godis, farligt farligt men underbart gott :-) Måste nog köpa hem en flaska från bolaget tror jag, kan vara kul att ha hemma! Vi hade jättetrevligt, mycket prat och många skratt. Det blev inte allt för sent, vi var hemma strax innan elva, då hann vi även med ett stopp på Mcdonalds för en cheesburgare ;-)

Idag är det fotboll på Parken, första omgången i Svenska cupen. Självklart ska jag och älsklingen vara där. Innan dess blir det lugnt tror jag, får se vad vi hittar på.

Ha en bra dag så hörs vi lite senare. Ska försöka lägga upp lite bilder från igår om bloggen tillåter att jag lägger upp bilder från mobilen, det har inte funkat på ett bra tag...

Kram!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback