Hejhopp!

Sitter just nu och tittar på Gladiatorerna på tv och samtidigt lyssnar på radiosporten, det är ju Lhc - Hv71 idag. Tyvärr ser Lhc ut att vinna denna gång, så det står då 1-1 i matcher.. Tror att det blir en ganska tidig kväll för jag är riktigt trött! Får se hur länge jag håller mig vaken.

Bara jag och katterna hemma nu i några dagar, älsklingen kommer hem på måndag kväll. Han är ju i London med några av sina grabbpolare. Tror nog att dem har roligt, lät så iallafall när han ringde förut.

För någon timme sen så tog jag bort plasten som skyddade tatueringen, har även tvättat rent och smörjt in den med Helosan-salva. Den är så snygg! Kan titta på den hur mycket som helst nästan hahaa..

Hoppas att ni har en bra kväll, vi hörs mer i morgon! Kram o puss!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback