Helg.

Hej på er. Jag har precis tagit helg efter en stunds pluggande. Jag har svarat på fråga 1 av 5 så jag har ju iallafall börjat! Resten tar jag nästa vecka. Det har varit en bra dag hittills, jag och en kompis var ju på Café Karlsson i morse/förmiddags och käkade frukostbuffé, det var riktigt gött det. Efter det så drog vi iväg och köpte en födelsedagspresent till hans dotter som fyller år i början på april. Sen drog vi hem till honom en stund och kollade på Anger management och drack espresso :)

Helt sjukt att jag fortfarande är mätt efter brunchen, men det är nice. När jag kom hem från kompisen så satte jag igång med pluggandet. Får se vad som händer resten av dagen.


Kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback