Kliiiiar...

Tjing på er! Jag har pluggat klart för dagen, har läst ut den där tjocka boken till nästa kurs. I morgon hade jag tänkt att börja med hemtentan eftersom jag ville koncentrera mig på att läsa klart den där boken först. För övrigt så kliar det så in i bomben på tatueringen, men det är ju så när den läker, det känns som 100 myggbett typ o så får man inte klia på den ååååh.. Kliandet är 100 gånger värre än att tatuera sig vill jag lova. Blir lite smått gaaalen. :p

Sitter och väntar på att Stefan ska komma hem från jobbet, då blir det matlagning. Är rätt hungrig redan faktiskt så kanske ska ta något litet att äta innan..

Jag har fått hem fyra nya nagellack som ni kan se i inlägget/inläggen under detta, har bara provat ett av dem men resten tar vi vart efter :-)

Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback