Kväll..

Söndagskväll då. Denna dag har gått riktigt fort.. Känns inte som att man hunnit med så mycket. Vi kollade på Vasaloppet, sen städade vi lite och kollade lite mer på tv. Sen var det dags att se Tottenham - Arsenal, riktigt trist att Arsenal förlorade :( Men men så är det i fotboll, det går inte alltid som man vill. Tur att vi hade några fina vänner här, så sällskapet ska jag inte klaga på :-D

Nu sitter jag och väntar på att Spårlöst ska börja på tvn.. Det är ca en timme kvar. Får se hur länge jag sitter uppe men tror att jag ska sova efter Spårlöst, det är ju praktik i morgon igen 9-15. Sista veckan.. Sen är det back to school.

Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback