På rätt väg.

Hej på er. Hoppas att allt är bra med er. Det börjar bli bättre med mig, febern är nästan helt borta men magen krånglar fortfarande. En nice sak är iallafall att matlusten är tillbaka så till kvällen ska vi äta kokt fisk och potatis. Ska försöka få i mig nudlar till lunch tänkte jag, ni vet sån där portionspåse med nudlar och buljong. Det är såå gott. :-) Hittills idag och igår har jag levt på rostat bröd och nyponsoppa. Får se som sagt vad magen tycker om nudlarna och sen maten ikväll. Det kan nog inte bli värre iallafall haha.

Det jag har roat mig med nu när jag varit sjuk är att glo på tv och vila.. Inte allt för skojigt men men. Idag har jag iallafall kollat upp all litteratur till nästa kurs i skolan som börjar 2 april. Har koll på allt det och det känns bra. Laddade ner en av dem och resten finns på skolan antingen som kursreferens eller som jag har reserverat.

Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt hemma, vågar absolut inte gå ut för magen har ju tuppjuck än haha. :(

Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback