Påskafton.

God morgon på er och Glad Påsk!! :) Jag sitter och kollar på Nyhetsmorgon, som vanligt på helgmornarna alltså :-) Ska nog ta och göra iordning lite frukost snart för jag börjar bli hungrig. Idag är planerna att åka till Klockaretorpet och umgås med Stefans föräldrar, äta god mat och bara vara. Underbart <3 Får se när vi åker dit men det blir runt lunchtid kanske.

Måste ta och måla mina naglar med, det var några dagar sen sist så nagellacket börjar slitas bort en hel del. Ska testa ett av de nya lacken, har ju två kvar att testa av de fyra jag köpte senast.

Vet inte om det blir någon mer uppdatering idag men vi får se. Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback