Redan kväll!?!!

Ojoj vad denna dag har gått fort.. Redan söndagskväll.. Nu har jag varit hemma i ca två timmar, var ju på inredningsparty, det var skojigt! Det fanns så himla mycket fina saker som jag ville ha, men fattig som jag är så kunde jag inte köpa något, det kostar ju en hel del :( Denna månad som kommer är det precis så att jag kommer få ihop allt... Ska bland annat till tandläkaren i mitten på april, inget skoj men det behövs ju ibland.

I morgon är det tentaplugg som gäller, siktar på att komma så långt som möjligt. Har ett par saker jag ska kolla upp på biblioteket i skolan i ett par böcker men det är bara lite.

Hoppas att ni har en bra söndagskväll! Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback