Snööö :(

Hej på er! Hoppas att ni inte har snöat in er hehe, jag har faktiskt varit ute två gånger redan, fram och tillbaka från skolan.. Satt och läste klart en bok där och sen hämtade en annan bok som jag hade reserverat, så snart blir det mer plugg här hemma. Är inne på fjärde boken till nästa kurs av 13 (?), Tror det var 13 iallafall plus läroplanen men den är ju i varje kurs :)

Jag har inte så mycket mer planerat idag, bara pluggande. Men ikväll är det iallafall Lhc - Hv71, det ska vi självklart se på här hemma :) Nu är ju älsklingen hemma med, eller ja han är på jobbet nu men han är hemma från London! Jag fick en röd Arsenaltröja av honom, en sån där ziptröja :) Jättemysig! Himla skönt att han är hemma igen, inte lika kul att sova själv och laga middag själv...

Vi hörs lite senare igen, Kram!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback