Sommartid!!

Hej på er! Då var det sommartid igen då, idag vaknade jag klockan sju! Samma tid som jag brukar vakna men ändå en timme senare. haha. :)

Vi hade en riktigt bra dag igår. Vi var ju hos Stefans föräldrar hela dagen typ, vi var där strax innan klockan ett och åkte hem lite efter nio på kvällen. Det var trevligt och goood mat! Vi hade tagit med oss havsaborre som Stefans mor fick laga till ;-) Riiiiktigt gott blev det. Till fisken hade vi pressad potatis. Måste säga att tiden gick för fort, förstår inte var timmarna tog vägen.. Men så är det när man har trevligt. Tiden bara flyger iväg..

Idag ska jag och Stefan åka buss hem till moster i Lindö, det blir grillning och bara umgås med moster, mamma och jag tror att även mormor kommer dit :-) Vet inte riktigt när vi ska dra dit, men nån gång på tidiga eftermiddagen iallafall.

Ha en bra dag så får vi ses om jag uppdaterar mer, tror nog att jag ska hinna klämma in iallafall ett inlägg när vi är i Lindö.

Kraaam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback