Söndag.

Hej på er. Blev visst ingen mer uppdatering igår, men var hemma vid halv elva på kvällen och då kände jag att jag inte orkade skriva.. Men nu är jag iallafall här igen ;-) Jag och min mor var ju hos min moster igår, åt god mat och så bokade jag och mamma resan till Dublin!! Vi är borta mellan 20-26 maj och vi har även bokat ett hotell där, Castle Holtell heter det och såg riktigt mysigt ut.

Just nu sitter jag och kollar på Formel1-racet och så har jag tvättstugan med. Är ju ändå så morgonpigg så det är lika bra att tvätta lite. Måste även städa här hemma idag för det orkade jag inte igår. Vid tvåtiden ska jag iväg till Stefans syster,sambo och dotter och fika lite, det ska bli trevligt! Fullt upp idag alltså :-)

Ha en bra söndag så hörs vi lite senare, Puss&Kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback