Trött var ordet!

Hej på er. Hade precis skrivit ett långt inlägg men råkade visst schabbla bort det på något vis. Då blir man lite sur faktiskt.. Men men! Jag är riktigt trött nu sen jag kom hem från praktiken, har varit vaken sen klockan tre inatt så när jag kom hem för ca en timme sen så slutade hjärnan att fungera som den ska hahaa... Glömmer bort saker som jag tänkt göra bara en halv minut efter att jag kom på det. Undra hur länge jag är vaken ikväll..
 
Praktiken har gått bra idag, jag slutade ju egentligen klockan ett men stannade kvar längre för att jag skulle prata med min handledare om hur min aktivitet hade gått som jag gjorde igår med barnen. Hon är supernöjd med allt så det känns jättebra. Innan jag stack hem så hann jag även ta några ord med chefen på förskolan, jag frågade om de behövde sommarvikarier och det behöver dem, jag ska prata med en i personalen i morgon om det så kan hon ta mina uppgifter vidare till ledningsgruppen. Hoppas verkligen att jag får jobba där några veckor i sommar :-)
 
Nu är det bara två dagar kvar på praktiken.. I morgon går jag 9.30 - ca 18.00, det beror helt på hur länge sista barnet går. Och sen ska jag och handledaren ha utvärdering av dessa två veckor. Är inte ett dugg nervös faktiskt då hon har sagt så mycket bra saker om mig flera gånger under dessa två veckor. :-)
 
Ha en bra kväll så hörs vi mer i morgon, tror inte att jag skriver mer ikväll för jag lär nog vara föör trött..
 
Kram!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback