Trötter.

Ja det kan man säga att jag är. Har läst ytterligare en bok idag och nu på eftermiddagen såg jag att jag har en bok till att hämta ut på biblioteket, sjätte boken i kursen.... Så ska väl hämta den i morgon.
Mitt humör har varit lite sådär idag, iallafall på förmiddagen, men det är lite bättre nu på eftermiddagen så det är ju bra. Läste en tråkbok i skolan o var på dåligt humör rent allmänt så det var inte så skoj faktiskt. Sitter iallafall i soffan o slöar lite nu, ikväll är det tvättstugan som gäller så får ladda upp mina batterier så gott det går. Det brukar vara ledigt innan tiden startar 17.30 så ibland (för det mesta) går jag dit strax efter fyra redan. Får se om jag känner för det idag.. :)

Idag är det bara 2 månader kvar tills jag och min mor åker till Dublin!! Det är ju något att se fram emot iallafall! Tjoooho!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback