Det närmar sig!!

Hej på er! Nu är det bara några timmar kvar tills vi åker upp till Skavsta! Planet går vid femtiden så vi drar väl från Norrköping runt ett tror jag det var. Det ska bli riktigt skoj! Vet dock inte om jag kommer blogga under veckan, får se hur det blir, men annars hörs vi när jag kommer hem på söndag igen.
 
Helgen har varit toppenbra, vi sov över i Finspång från lördag till söndag, igår kom vi hem vid elva o då började jag packa lite, dock bara nessesären som är packad så jag har resväskan kvar nu hehe... I går eftermiddag var Jari och Tessan här och grillade med mig och älskling innan IFK Norrköping - Åff. Sen var det ju match som sagt o IFK vann =) så himla nice det var alltså. Och så tog ju Sverige VM-guld i ishockeyn med. Vilken härlig söndag!
 
Nu måste jag ta tag i packningen så jag inte blir så stressad mot slutet, vill helst ha allting klart så fort som möjligt.
 
Ha det så bra så hörs vi när vi hörs helt enkelt. Puss o kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback