Fredag!!

Hej på er! Äntligen fredag! Eller äntligen och äntligen, det är plugg plugg och åter plugg som gäller idag, måste börja tänka på sista skriftliga arbetet innan skolan nu. Mycket att planera och så innan man kan börja skriva på själva arbetet. Jag är typ tokstressad över det för att det måste vara klart innan jag åker iväg till Dublin den 20 maj. Men det ska nog lösa sig eftersom jag ska börja kolla på det o så idag.

Ska försöka att komma ut på en promenad idag med, kan ju inte bara sitta hemma o plugga. Ikväll ska vi iväg till Björn och Sara i Haga och kolla på fotbollen, vi ska även grilla innan. :-)

Får se om jag skriver här mer idag, men annars så hörs vi i morgon igen! Puss o kram :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback