Frukost.

God morgon! Hoppas att ni har sovit gott?! Det har jag gjort iallafall, men det blev inte så jättemycket sömn, vi kom hem strax efter klockan elva igår kväll, vi var ju hos Björn och Sara i Haga, sen tog vi en promenad hem eftersom Stefan hade sin cyckel med sig. Jag var riktigt trött igårkväll så det var rätt jobbigt. Men men. Jag vaknade klockan sex idag och har varit vaken sen dess.
 
Idag ska jag och Stefan hjälpa min mormor att flytta! Hon ska bosätta sig i Vilbergen så det blir ju ganska nära iallafall =) Får se hur lång tid det tar och vad som händer resten av dagen. Vi tar resten av dagen som den kommer tror jag. Sitter och äter frukost just nu och snart ska jag se på Nyhetsmorgon.
 
Vi hörs lite senare! Puss o kram!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback