God morgon!

Hej på er! Vilket underbart väder det är idag!! Helt perfekt! Idag är vi bjudna på 50-årskalas i Söderköping. Det ska bli riktigt trevligt :-) Det är Stefans kusins sambo som fyller år. Det skulle visst komma en massa folk, så det blir nog fart på´t!

Jag har precis ätit frukost och nu ska jag ta och måla naglarna. Får se vad jag ska ha på mig idag, tyvärr blir det ingen klänning då vi kanske är ute en hel del, jag vet inte. Så jag kör nog på jeans och nått snyggt linne.

Har även hunnit ha "panik" över att jag inte hittade Zigge någonstans, letade i hela lägenheten om och om igen i en kvart typ. Och sen när jag går in i sovrummet för fjärde gången så ligger han på min sida, men det gjorde han inte hela tiden, han hade tydligen lagt sig under Stefans täcke så det var därför jag inte hittade honom, det är ju inte så att jag väcker Stefan och letar under täcket haha. Tokkatt!!

Vet inte om det blir någon mer uppdatering idag då vi är iväg hela dagen, vi blir hämtade av Stefans föräldrar klockan halv två. Men ni får ha en toppenbra dag så hörs vi när vi hörs :-)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback