Hejsan!

Hej på er. Sitter vid datorn och surfar runt lite, kollar lite recept och skriver köplista. Jag ska baka lite till på söndag när det kommer gäster hit, vi ska fira Stefan då. Han fyller år i morgon men vi väntar med firandet för att det var många som var upptagna i morgon. Blir nog bra =)

Dagen har varit bra, skolan gick bra. Vi hade ju redovisning, nervöst som alltid men det flöt på. Efter skolan var jag riktigt trött, eller jag är det fortfarande. Jag och Stefan ska ner till Hemköp om nån timme och köpa korv och korvbröd, och även alla saker till bakningen på söndag. Blev så himla sugen på korv med bröd helt plötsligt och vi hade ändå inte planerat någon mat för dagen så det blir ju helt pörfekt!

Ikväll blir det bara att ta det lugnt här hemma, har inte ork till så mycket mer.

Hoppas att ni har en bra dag! Kram o puss!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback