I´m back!

Hej på er! Det blev tomt här några dagar som sagt, men nu är jag tillbaka (för tillfället), ska ju åka till Dublin på måndag och kommer hem på söndagen samma vecka så det lär nog vara tomt på inlägg här då. Men tills dess så slänger jag in några inlägg ;-D
 
Igår skrev jag klart den där j*kla uppsatsen, riktigt nice. Känns som att jag fått mitt liv tillbaka nu, istället för att bara sitta inne och läsa och skriva massor. Men det har varit såå värt ändå, för nu får jag långledigt tills dess att vi har opponering på uppsatsen i början på juni nån gång. Antingen 4, 5 eller 7 juni blir det, sen är det sommarlov!!
Förutom uppsatsskrivandet så har jag så klart hunnit med några promenader i veckan med, behöver ladda batterierna ibland.
 
Idag ska jag och Stefan åka till Finspång och hälsa på Calle och Maria, sover nog över där med tills i morgon, vi ska först se på ishockeysemifinalen mellan Sverige - Finland, sen är det tydligen Mello som gäller, inte för att jag och Stefan är så intresserade av det men sällskapet blir ju trevligt iallafall. Tror att Björn och Sara och lilla Elias skulle komma dit med =)
 
Ha en superbra lördag så hörs vi <3
 
Puss och kram!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback