Lite glömsk.

Hej på er! Vilken häärlig morgon!! :-) Såg precis att jag glömt blogga igår kväll.. Men var helt säker på att jag hade gjort det haha.. Så kan det vara. Gårdagen var bra iallafall, vi var i Linköping och pluggade med gruppen från 9-1 och sen åkte vi Norrköpingsbor hem. Vi satt ute och övade på våran redovisning, det var riktigt nice. När jag kom hem käkade jag lunch och sen var jag ute på en promenad i det underbara sommarvädret. Så himla nice att kunna gå i kortärmat! Det var länge sen.
 
Idag ska jag träffa min mor, men det är först vid tolvtiden typ. Innan det blir det pluggande och kanske en kaffe med en kompis på morgonen.. :-) Ska föreslå till min mor att vi drar till Halvars, hon hade inte varit där än i år *buuu* ;-)
 
Hoppas att ni får en fin dag! Kram på er!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback