Piggelin!

God morgon! Det blev en tidig kväll igår, eller ja, straxt efter halv tio gick jag och la mig. Var så himla trött! Men nu är jag pigg och glad, hur härligt som helst! :) Helt underbart med sool! Så här tycker jag att alla morgnar ska se ut, bara massa sol och knappt några moln alls =)
 
Dagen kommer nog bli ganska lugn, jag och älskling har planerat en promenad runt förmiddagen/lunchen nån gång. Ska nog ta en sväng förbi Halvars också! På eftermiddagen från klockan två är det Premier League som gäller, två bra matcher idag att se. Så då blir det att hålla sig inne.
 
Jag ska nog ta och äta lite frukost snart tänkte jag. Har varit uppe sen klockan sju, vaknade väl runt halv sju tror jag. Älsklingen sover och katterna är ute på balkongen. De verkligen stortrivs där ute nu när solen och värmen har kommit tillbaka :-)
 
 
VI hörs lite senare. Ha en bra dag så länge! Puss o kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback