Tjenixen!

Hej på er! Vilken härlig dag detta har varit!! På förmiddagen pysslade jag en hel del här hemma, sen runt ett-tiden så gick jag och Stefan till Halvars och köpte glass. Passade även på att ta en promenad runt strömmen. Riktigt niceigt väder! Behövde ju ingen jacka ens så jag klagar inte =)

Efter att vi kom hem var det fotboll på tv, två matcher. Sen blev det matlagning och nu sitter vi och slöar i soffan. Det är vi värda efter idag!

I morgon bitti ska jag åka till Linköping och arbeta med min grupp där. Vi ska träffas vid nio så jag åker med Campus-bussen som går 7.55 från söder tull. Får se när vi är klara för dagen men det tar nog inte allt för lång tid.

Ha en bra kväll! Kraaaam.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback